בספריית המכללה קיים מגוון רחב של פעולות יעץ והדרכה. פעולות אלה מיועדות למורים, לסטודנטים ולמשתלמים של המכללה במסלולי הלימוד השונים. ההדרכה מתחלקת לשני סוגים עיקריים: הדרכה אישית והדרכה קבוצתית.
הדרכה אישית
ההדרכה האישית ניתנת לפונים על פי דרישתם, היא כוללת היכרות עם קטלוג הספרייה ומאגרי המידע והאינטרנט אשר עומדים לרשות המשתמשים. לסטודנטים הכותבים עבודות סמינריוניות ופרויקטים.
הדרכה קבוצתית
הדרכות קבוצתיות מתקיימות על פי דרישת מורים בקורסים השונים. את ההדרכות יש לתאם מראש עם ספרניות מחלקת היעץ
הדרכות בעברית יש לתאם עם שולי בן נון shulibnr@dyellin.ac.il 02-6558185
הדרכות בערבית יש לתאם עם אמל עבדלרחמן amalabed@dyellin.ac.il 02-6558163
מדיניות השירות
1. השירות פתוח לאוכלוסיית המכללה בלבד.
2. השירות כולל מתן מילות מפתח והפניה למקורות מידע רלוונטיים.
3. המידע שניתן במסגרת השירות המקוון הינו ראשוני בלבד, ואינו תחליף לחיפוש עצמאי מעמיק יותר על-ידי הפונה.
4. בכל טופס עבור יעץ מרחוק, יש למלא נושא אחד בלבד.
5. תשובות יישלחו לפונים תוך 3 ימי עבודה באמצעות הדואר האלקטרוני בלבד
6. השירות איננו כולל משלוח של מאמרים ו/או ספרים. לשם כך יש להגיע לספרייה.
7. הספרייה אינה אחראית לשימוש שייעשה במידע שנשלח.
8. השרות מיועד למתן יעץ בלבד. אין להשתמש בו לצורך העברת בקשות למדור ההשאלה.
על מנת ליהנות מהשירות עליכם למלא את הטופס המקוון לבקשת חיפוש.