לסטודנטים בעלי משפחות המעוניינים לשלב עבודה לצד לימודים ניתן לבנות מערכת מתאימה שתאפשר לשלב לימודים ועבודה.
מור מיכל
רכזת אדמיניסטרטיבית - המסלולים לחינוך יסודי והעל יסודי
*לסטודנטים המתחילים את לימודיהם בשנה"ל תשפ"ה
אדם זקוק לפחות לדלת אחת
לפתוח את מה שסגר
להיכנס כדי לגלות
לצאת בשביל לחפש...
מתוך השיר 'דלת' של עידית ברק
מחנך הכיתה הוא דמות מרכזית בחינוך היסודי. המחנך הוא בה בעת נציגו של הילד בעולם המבוגרים ונציג המבוגרים בעולמו של הילד. תפקיד מהותי זה מאפשר לו מצד אחד, להיות רגיש, להכיר ולהזדהות עם נקודת המבט הסובייקטיבית של הילד, לכבד אותו ולהעריכו כפי שהוא, ומצד שני, הוא יודע כי התפתחותו האנושית של הילד איננה מתקיימת בחלל סגור, וכי היא כרוכה בהתנסות אוריינית, חברתית ותרבותית ובקיומם של סטנדרטים אובייקטיביים שמולם צריך הילד להתנהל.
הכשרה מדויקת וחדשנית
המסלול לתואר ראשון בחינוך והוראה במסלול היסודי המזמין אנשים צעירים המתחילים לתכנן ולבנות את חייהם ואנשים בוגרים ובעלי משפחות, המתלבטים בבחירה של מקצוע לחיים, לבחור במקצוע החינוך וההוראה בבית הספר היסודי ולהשפיע על דור העתיד.
המסלול לחינוך יסודי ב"דוד ילין" מכשיר מחנכות ומחנכים, בעלי ראש פתוח, יוזמים, יצירתיים וחדשניים הבקיאים בדרכי הוראה המותאמים למאה ה-21.
בירושלים וברחבי הארץ יש ביקוש רב למחנכים ומחנכות בבית הספר היסודי בכל תחומי הדעת. 95% מבוגרי המסלול משתלבים עם סיום לימודיהם ללא קושי במערכת החינוך בירושלים ובכל רחבי הארץ, בבתי ספר שונים ומגוונים.
בוגרי המסלול לחינוך יסודי בדוד ילין, יוצאים אל בתי הספר כשבידיהם ארגז כלים ותעודה המאפשרים להם לבחור במספר אפיקי תעסוקה.
מורים מקצועיים בשפה העברית, ספרות ומקרא, אמנות, מתמטיקה ומדעים.
למורות חיילות במסגרות שונות בצה"ל - אנו מציעים תכנית אקרדיטציה ייחודית. לבירור פרטים פנו ישירות לראש המסלול ד"ר ענת רויטר בכתובת: anatreuter@dyellin.ac.il
בכל שנת לימודים ניתנת לסטודנטים במסלול היסודי ניתנת האפשרות ללמוד יומיים בשבוע בלבד!
אפשרות לשלב עבודה בזמן לימודים.
התנסות מעשית נרחבת ומעמיקה בכיתות היסוד ( א-ו) בבתי ספר יסודיים ייחודיים בירושלים. הסטודנטים מלווים במדריכה פדגוגית מקצועית ובמורה מאמנת ללימוד רזי המקצוע.
במהלך אימוני ההוראה מתנסים הסטודנטים במגוון שיטות של הוראה, למידה והערכה בכיתה ההטרוגנית.
ההתנסות המעשית מלווים בשיעורי דידקטיקה העוסקים בלימוד מלאכת החינוך וההוראה - הכרות עם גישות עדכניות להוראה, ניתוח אירועים מהשטח החינוכי, לימוד תכניות לימוד ומגוון של דרכי הוראה, למידה והערכה.
החוג לחינוך יסודי יכשיר מחנכים אורייניים, רחבי אופקים ודעת שיהיו אמונים על טיפוח האוריינות, על כל רבדיה, באופן מכיל ומותאם לאוכלוסייה רבת שונויות של תלמידים (מחוננים, בעלי קשיים, תלמידים עולים או ממשפחות עולים ועוד).
במסלול היסודי התנסות מעשית מורחבת ורבת משמעות בשנה ב' במסגרת התוכנית "אקדמיה כיתה". תוכנית ייחודית זו מאפשרת התנסות בהוראה בהיקף נרחב, הכרות מעמיקה עם בית הספר על מכלול תפקידיו ויצירת קשר משמעותי עם התלמידים. שנה זו אמורה להכין את הסטודנט באופן מיטבי לקראת שנת הסטאז'. בסיומה של השנה הסטודנטים מקבלים תעודה על השתתפותם בתוכנית "אקדמיה כיתה". תעודה זו מקנה עדיפות בהשתלבות כמורים בבתי הספר.
במסגרת הלימודים במסלול הסטודנטים זוכים להקשבה רבה לליווי ותמיכה בכל נושא מצד צוות המסלול: סיוע בבניית תוכנית הלימודים, סיוע בתהליכי למידה, תמיכה רגשית-חברתית ועוד.
פורום הכולל נציגים של סטודנטים וסטודנטיות הלומדים במסלול לחינוך היסודי מכל שכבות הגיל.
הפורום מזמין את חבריו לתרום למען רווחת הסטודנטים במסלול, להגשים חלומות ומאוויים, לקדם יוזמות חברתיות, ולהתפתח כמנהיגים לעתיד.
ההשתתפות בפורום הסטודנטים נעשית מתוך בחירה, אחריות ועניין!
בתהליכי ההכשרה זוכים הסטודנטים להתנסויות ולייעוץ שוטף בבניית שיעורים ובפיתוח נושאים ללמידה בכיתה בסדנה למסלול היסודי.
חדש במסלול היסודי!
רכיבי הלימודים | |
---|---|
לימודי תחום דעת (חוג) מקצוע הוראה | 26 ש"ש |
לימודי אנגלית למטרות אקדמית | 2 ש"ש |
הכשרה קלינית (התנסות מעשית) | 12 ש"ש |
לימודי חינוך יסודי | 16 ש"ש - |
לימודי חינוך והוראה | 12 ש"ש (מתוכן 2 ש"ש לימודי העשרה) |
סה"כ | 68 |
* תוכנית הלימודים תקפה למתחילים את לימודיהם בשנה"ל תשפ"ה
כל סטודנט במסלול היסודי בוחר התמחות אחת.
לימודי ההתמחות כוללים 26 ש"ש (מתמטיקה ומדעים 32 ש"ש)
הערה: החוגים למתמטיקה ולשון דורשים ריאיון קבלה עם ראש החוג.
במסלול זה ניתן ללמוד את החוגים הבאים:
מורים לעתיד? עולם ההיסטוריה קורא לכם. הירשמו ללימודי תואר ראשון בחינוך והוראה עם התמחות בהיסטוריה והצטרפו למסע מרתק, שבסופו תוכשרו כמורים למקצועות ההיסטוריה ומחשבת ישראל.
במסגרת הלימודים בחוג תחשפו למגוון דעות, דרכי עיון והוראה חדשניות וותיקות, תהיו שותפים לסיורים לימודיים אך בעיקר תרכשו ידע רחב וכלים שיאפשרו לכם להמשיך ללמוד ולחקור, גם לאחר סיום הלימודים.
ההכללה של היסטוריה כללית, תולדות עם ישראל ומחשבת ישראל תחת קורת גג אחת מאפשרת להעניק לסטודנט ידע והשקפת עולם אינטגרטיביים הנחוצים במיוחד לאנשי חינוך והוראה.
"החוג ללשון העברית? מה לומדים שם? נשוא, מושא ושווא נח?"
זאת אחת השאלות הנפוצות ביותר בקרב מי שאינם סטודנטים ללימודי תואר ראשון בחינוך והוראה עם התמחות בלשון העברית. נכון, לקראת הבגרות בלשון נדרשתם ללמוד על הדגשים, על בנייני הפועל ותחביר, אך תוכנית הלימודים בחוג ללשון העברית היא הרבה מעבר לכך.
שפה, כל שפה, היא התשתית לכל שיטת לימוד וחקירה, והיא הבסיס למיומנויות התקשורת הדבורה והכתובה. מחקרים רבים הראו ששליטה ברמה גבוהה בשפת האם מחזקת את הקשרים במוח ומשפיעה באופן חיובי על מיומנויות החשיבה.
לפיכך, בחלקם של המורים ללשון נפלה הזכות לא רק להקנות ידע ומיומנויות של קריאה וכתיבה, אלא גם לפתח כישורי חשיבה בקרב תלמידיהם.
אם גם אתם רוצים לעצב את כישורי החשיבה של הדורות הבאים, מקומכם איתנו, בחוג ללשון העברית.
הלימודים בחוג נפתחים בקורסי חובה, כגון תורת ההגה, תורת הצורות ותחביר, והם נלמדים באופן יסודי ומעמיק, מכיוון שהשפה היא מערכת שלמה ומורכבת, ולא רשימת חוקים אשר להם יש להצמיד "יוצאים מן הכלל": באילו נסיבות מוטב לנסח את המסר במשפט מחובר ולא במשפט מורכב? איך ייתכן שהעברית והערבית שתיהן שפות שמיות, אך הן כל כך שונות זו מזו?
אצלנו בחוג למדעים, תקבלו תשתית ידע מעודכנת בנושאי מדע וסביבה, כלים לחשיבה מדעית ביקורתית, כלים לטיפוח סקרנות אל מול תופעות טבע ויכולת הוראה חווייתית תוך היענות לצורכי התלמידים.
אנו מלווים כל סטודנט באופן אישי במהלך אימוני ההוראה עד להשלמת ההכשרה כמורים, מסייעים בשיבוץ בעבודה בבתי הספר עם תום ההתמחות.
המקרא הוא מרכיב מרכזי במורשת התרבותית-היסטורית של עם ישראל והתשתית לזהותו היהודית. הנחלת מורשת עשירה זו לדור הצעיר, הינה משימה לאומית ודורשת יכולות רבות, אך יותר מכל, אהבה לתחום ולשפה הייחודית שהוא יוצר.
אם את או אתה אוהבים לצלול לעולמות אחרים - לחשוב על האנשים, התרבות, היצירה והחיים בעידן הקדום; אם אתם אוהבים לקרוא מקרא, לא מפחדים לשאול שאלות וגם לצאת למסעות בעקבות התשובות, אזי החוג ללימודי מקרא במסגרת לימודי תואר ראשון בחינוך והוראה במכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין הוא המקום עבורכם!
מרגישים שעולמכם שזור בעולם המקרא, אם בכל טיול ברחבי הארץ אתם יודעים לספר את הסיפור הנכון, לשאול את השאלות הנכונות ובעיקר להסתקרן בנושאים שאינכם יודעים, החוג ללימודי מקרא במכללה להוראה ע"ש דוד ילין הוא המקום עבורכם.
חוג הוראת המתמטיקה מטפח סביבה משפחתית ואינטימית, ומבטיח שתקבל את התמיכה וההכוונה הדרושים כדי לשגשג כמורה ומחנך. אנו נותנים עדיפות ללמידה ממוקדת תלמיד ומעודדים גישות חדשניות המושכות את דמיונם של התלמידים ומחיות את המתמטיקה.
הגישה שלנו מתמקדת בלמידה חווייתית, המציעה יציאה מרעננת מלימודי המתמטיקה המסורתיים. אנו נותנים עדיפות להבנת המתמטיקה ומתאימים את ההוראה שלנו לצרכים האישיים של כל תלמיד תוך דגש על התאמת ההוראה לתלמידי הקצוות ויכולות משתנות.
התוכנית שלנו מציעה חווית הכשרת מורים מצוינת, המספקת בסיס תיאורטי מוצק וכלים מעשיים.
אל תפספסו את ההזדמנות הזו לנצל את הפוטנציאל שלכם במתמטיקה ולצאת לקריירה מספקת כמחנך למתמטיקה. הצטרפו לחוג ההוראה הדינמי שלנו והיה חלק מקהילה המאמינה בכוחה הטרנספורמטיבי של המתמטיקה. הגישו מועמדות עוד היום ותנו לתשוקה שלכם למתמטיקה לזרוח בכיתה!
"יודע אני בתי שאיני מנחיל לך עושר ונכסים, אבל אני מלמדך לקרות בספרים, בזמן שעולמו של אדם חשוך בעדו קורא בספר ורואה עולם אחר" (עגנון, סיפור פשוט)
התמחות בחוג לספרות ולספרות ילדים במסגרת לימודי תואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה, מציעה מגוון רחב של קורסים בספרות עברית, ספרות עולמית, ספרות ילדים וסדנאות כתיבה. כמו כן, נלמדים קורסים העוסקים בהוראת מקצוע הספרות. אלו ניתנים במקביל להכשרה ולהתנסות מעשית בבית הספר היסודי והעל־יסודי.
הקורסים בחוג לספרות הם הזמנה להיכרות עם תחומים משיקים כמו פסיכולוגיה, פילוסופיה, היסטוריה, אמנות ומוזיקה. הקריאה והלמידה של טקסט ספרותי מכשירים את הסטודנטים והסטודנטיות להוראת הספרות להיות מורות ומחנכים משכילים ורחבי אופקים, בעלי יכולות רגשיות ואינטלקטואליות, שידע ספרותי, תרבותי, ישראלי ואוניברסאלי יהיו חלק מעולמם ומערכיהם.
הלימודים בחוג לערבית במסגרת לימודי תואר ראשון בחינוך והוראה נועדו להכשיר מורים להוראת ערבית בבתי ספר יסודיים, בתי ספר לחינוך מיוחד ובתי ספר על יסודיים (כיתות ז'-י').
חוגהסבה להוראת ערבית פתוח גם לאקדמאים בוגרי תואר ראשון המבקשים לבצע הסבה להוראת ערבית במסלולים העל יסודי והיסודי.
בואו והצטרפו אלינו ללימודי תואר ראשון בחינוך והוראה עם התמחות באמנות.
האמנות היא כלי לביטוי עצמי ואמצעי להשפעה על הזולת, היא חיונית לתחושת האושר של האדם ומביאה אותו לכדי התעלות ומחשבה. הצגת האמנות בעושר לשונותיה ותחומיה וחשיפת הסטודנטים לריבוי נקודות תצפית, למגוון אמצעי ביטוי, לחשיבה ולביקורת מהווים מפתח חיוני להבנה כוללת של האמנות לכשעצמה, ובהקשר הרחב – של האמנות כמשקפת וכמעצבת הלכי רוח, תהליכים היסטוריים, חברתיים, כלכליים, פוליטיים ותרבותיים.
את מי אנחנו מחפשים?
אנו מאמינים בתרומתה של האמנות לעיצוב דמותו של הדור הצעיר ומכאן בחשיבות שבהכשרת מורים מיומנים להוראת האמנויות, מורים יצירתיים, מרחיבי אופקים, המטפחים פתיחות וסובלנות כלפי הזולת, מעורבות וסולידריות חברתית וכל זאת באמצעות האמנויות והעמקת הידע בתחומי האמנות השונים.
צרו עימנו קשר עוד היום לקבלת מידע נוסף בנוגע לתנאי קבלה לתואר ראשון בחינוך והוראה וכן וסיוע בחישוב הציון המשולב.
02-6558111 בוואטסאפ או בשיחה טלפונית.
*למידע המורחב יש לעיין בחוזר היערכות של משרד החינוך – נספח 1: תנאי קבלה, המתעדכן מעת לעת.
מעבר למידע מורחב אודות תנאי הקבלה ; מעבר למחשבון לחישוב הציון המשולב
המסלול לחינוך יסודי מזמין אקדמאים בעלי תואר ראשון, שני ושלישי, מאוניברסיטה בארץ או מחו"ל (המוכרת ע"י המועצה להערכת תארים מחו"ל), בכל תחום דעת, לעבור הכשרה להוראה ולקבל תעודת הוראה של מורה כולל, בהתמחות כלשהי (ראה מטה) לבית ספר יסודי בכיתות א'-ו'.
בואו לבחור בקריירה שנייה מאתגרת ומרתקת העשויה להשפיע על ילדים והורים ולהוביל תהליכים משמעותיים במערכת החינוך.
אתם מוזמנים ללמוד בתכנית המרוכזת החדשה במכללת דוד ילין: מועמדים עם התמחות רלוונטית מלימודים אקדמאיים קודמים ילמדו יום לימודים מרוכז אחד בלבד במשך שנה אקדמית.
לסטודנטים בעלי משפחות המעוניינים לשלב עבודה לצד לימודים ניתן לבנות מערכת מתאימה שתאפשר לשלב לימודים ועבודה.
הלימודים נמשכים שלוש שנים. בשנה השלישית ניתן להתחיל בסטאז' (הוראה בבית ספר משליש משרה ומעלה) אם סיימת 80% מתכנית הלימודים.
עם תום לימודיו זכאי הסטודנט לתעודת הוראה בבית הספר היסודי בכיתות א-ו ולתואר ראשון.
הלימודים כוללים:
לימודי התמחות - כל סטודנט בוחר התמחות אחת בלבד ממגוון חוגים: היסטוריה ומחשבת ישראל, לשון עברית, מקרא, מדעים, מתמטיקה, ספרות ושילוב אומנויות.
לימודי אנגלית למטרות אקדמיות
אימוני ההוראה בבתי הספר מתחילים משנת הלימודים הראשונה. כל זוג סטודנטים מלווה כתה מתחילת השנה .לאחר תקופת הכרות עם הכתה מתחילים הסטודנטים להשתלב בהוראה בכתה (כשעה במהלך יום ההתנסות). מחנכת הכתה היא גם המורה המאמנת של הסטודנטים, מדריכה, נותנת משוב ונמצאת בכתה בזמן שהסטודנטים מלמדים. בשנה א' מתחילים הסטודנטים את אימוני ההוראה שלהם עם תחילת השנה האקדמית. בשנה ב' מתחילים הסטודנטים את אימוני ההוראה שלהם עם פתיחת שנת הלימודים בבתי הספר-1 בספטמבר.
מדריכה פדגוגית היא מדריכה מצוות המורים במכללה. היא בעלת ניסיון רב במלאכת ההוראה וידע עשיר ומעמיק בתחום החינוך. היא מלווה את קבוצת הסטודנטים במהלך אימוני ההוראה שלהם לאורך השנה בייעוץ ומשוב. את אימוני ההוראה מלווה שיעור דידקטיקה שבועי שמלמדת המדריכה הפדגוגית. בכל שנה מלווה את קבוצת הסטודנטים מדריך/ה פדגוגי/ת שונה. כך פוגשים הסטודנטים לאורך שנות הכשרתם מגוון של מדריכים בעלי תפיסות חינוכיות שונות ותחומי ידע מגוונים.
ראש המסלול לחינוך יסודי
מ"מ ממונה על ההכשרה המעשית
ד"ר ענת רויטר משמשת כראש המסלול לחינוך היסודי במכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין,במסגרתו מוכשרים סטודנטים לחינוך והוראה בבית הספר היסודי.
בעבר, שימשה כמדריכה פדגוגית וכרכזת פדגוגית במסלול.
ד"ר ענת רויטר שימשה שנים רבות כמדריכה לחינוך לשוני באזורים שונים בארץ וכמדריכה ארצית בפיקוח על הוראת העברית ביסודי, במשרד החינוך.
שותפה לכתיבת מסמכי מדיניות ותוכניות לימודים, ריכזה את ועדת המקצוע ועמדה בראש צוות כתיבה של מבחנים ארציים.
תחום ההתמחות - חינוך לשוני והוראת העברית בבית הספר היסודי.
הדרכה והנחיה בתחום טיפוח האוריינות הלשונית בבית הספר היסודי .
מרצה לחינוך לשוני ולהוראת העברית בכיתה ההטרוגנית. בין הקורסים הנלמדים: כתיבה והוראתה, תהליכי כתיבה, הוראת ספרות ילדים ככלי להתמודדות, , הוראה בכיתה רבת שונויות, בדגש על כישורי השפה, הערכה בכיתה ההטרוגנית.
מרצה וחוקרת ספרות בראיה בינתחומית ומדריכה פדגוגית במסלול היסודי.
תחומי התמחות :הוראת הספרות, SEL, הדרכה פדגוגית של סטודנטים בבתי ספר מסוגים שונים.
תחומי הוראה: דידקטיקה, הוראת מקצוע הספרות, היצירה העגנונית, הוראה השואה וספרות ילדים.
מאמינה בהוראה דיאלוגית, עידוד חשיבה יצירתית, סקרנות אינטלקטואלית ושימוש בטכנולוגית המידע ושיתופיות.
תחומי עניין ועשייה אקדמית:
מדעי בעלי חיים – היבטים זואולוגיים, התנהגותיים ורגשיים.
הוראת המדעים במגוון שיטות- החקר המדעי, למידה פעילה והוראת עמיתים.
הסביבה כמשאב חינוכי והתפתחותי.
הדרכה פדגוגית בבית הספר היסודי.
הערכה מעצבת ככלי למידה משמעותי.
ד"ר תמר למפרום מדריכה פדגוגית במסלול לחינוך יסודי במסגרת אקדמיה כיתה ומרצה בחוג למקרא. תמר חוקרת את הוראת המקרא בישראל. תחומי המחקר העיקריים שלה הם השפעות פוליטיות, חברתיות וחינוכיות על הוראת המקרא בחינוך הכללי/ הממלכתי, חקר תכניות הלימודים במקרא בחינוך הממלכתי ובחינת מתודולוגיות ומיומנויות בהוראת המקרא. לאחרונה חקרה במסגרת פוסט דוקטורט במכון מופת את הוראת התנ"ך בבתי הספר היסודיים הממלכתיים בישראל.
במשך השנים לימדה תמר קורסים שונים במכללה, כגון סמינריון רב-תחומי בחינוך עם ד"ר מוחמד חוראני העוסק במשפחה בראי היהדות והאסלאם. כיום מלמדת תמר נושאים בתחומי התמחותה כגון סיפורי ראשית: אלבום משפחתי? חינוך ופוליטיקה- הסיפור הציוני וכו'.
ראש בית הספר לתואר ראשון
ראש התוכנית לתואר שני בהוראה ולמידה
מרכזת היחידה להסבת אקדמאים להוראה במסלול היסודי
רכזת מורים חדשים ביחידת נטעים
תמר משלי, מדריכה פדגוגית במסלול היסודי ומרצה בחוג לחינוך היסודי.
מומחית בתחום לקויות למידה וחינוך לשוני.
דוקטורנטית בחוג ללקויות למידה באוניברסיטת חיפה ועוסקת במחקר על תלמידים דו-לשוניים.
מלמדת קורסים על התפתחות שפה תקינה ולקויה, לקויות למידה, תהליכי קריאה ועוד.
ד"ר דפנה שרב היא מרצה ומדריכה פדגוגית במסלול לחינוך היסודי, מרצה בחוג לחינוך בלתי פורמלי ומנחת סדנאות סטאז'.
ד"ר בייעוץ חינוכי, עבדה שנים רבות כיועצת חינוכית בבתי ספר יסודיים ובחט"ע, הדריכה צוותי ניהול ומחנכים בתחום אקלים חינוכי מיטבי, ריכזה צוותים רב-מקצועיים, ועסקה בפיתוח והנחיה של תוכניות מניעה והתערבות. בעלת ניסיון רב בהנחיית צוותים חינוכיים, הנחיית הורים, והדרכה חינוכית-טיפולית של קבוצות ילדים ונוער בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.
מחקריה עוסקים בפניה לעזרה של מתבגרים ובעיצוב סמכות בקרב מחנכים.
בין הקורסים הנלמדים: עבודה חינוכית עם הורים, סוגיות בהכלה ושילוב, מיומנויות בעבודה קבוצתית.
מנהלת מרכז משאבים מתמטיקה
הכינוס התקיים ב 9.5.2023
סדר היום
9:00-8:30 התכנסות וכיבוד בבניין ד' חדר 101
10:00-9:00 סיפורו של מחנך כיתה / יקיר פארי
10:15-10:00 פיזור למושבים
12:15-10:15 מושבים
12:30-12:15 הפסקה
13:30-12:30 התכנסות וסיור מודרך בתערוכת תוצרים.
בסיום שבוע אינטנסיבי של הסטודנטים בבתי הספר, במהלכו לימדו במליאה, בקבוצות קטנות, במפגשים פרטניים, בכיתה ובחצר, ניתנה להם ההזדמנות להציג את תהליכי ההוראה-למידה בכינוס המסלול לחינוך היסודי.
הכינוס נפתח במפגש מעורר השראה עם יקיר פארי שסיפר על עבודתו כמחנך כיתה בבית ספר יסודי ושיתף בתהליכים של חינוך ומודעות עצמית. בהמשך היום נערכו מושבים ובכל מושב חמש הצגות של תהליכי הוראה-למידה משמעותיים בנושאים מגוונים, על ידי סטודנטים משנה א, ב, ג.
בסיום היום הוקמה תערוכת תוצרי למידה שכללה משחקי למידה, לוחות פעילים ומרכזי למידה הנותנים מענה לשונויות בכיתה ומציגים גיוון בדרכי ההוראה והלמידה בבית הספר היסודי.
היה זה יום שכולו השראה!
יישר כח לסטודנטיות, לסטודנטים, למדריכות הפדגוגיות ולצוות הסדנה.
האירוע התקיים ביום ג' 29.11.2022 בין השעות 8:30 - 13:15 בבניין ד' חדר 100
בתוכנית -
צוות מדריכות המסלול וענת
הכינוס התקיים ביום ג' 11.5.2021 בין השעות 8:15 - 13:15, במכללה
ומה בתוכנית?
סדר היום-
8:15 - 8:30 - התכנסות באודיטוריום
8:30 - 8:50 - דברי פתיחה וברכות, חלוקה למושבים
9:00 - 10:20 - מושבים להצגת תהליכי למידה משנים א' ו ב'
10:20 - 10:45 - הפסקה
10:50 - 12:35 - מושבים להצגת פרויקטים משנה ג'
12:40 - 13:15 - סיכום הכינוס באודיטוריום
בחודש נובמבר תשפ"ג יצאה משלחת של סטודנטים מהמסלול היסודי במכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין, לכינוס בין-לאומי שנערך במחלקה לחינוך יסודי באוניברסיטת אנטוורפן (בלגיה).
הכינוס כלל השתתפות בסדנאות וביקור בבית ספר יסודי.
הסטודנטים הישראלים נפגשו עם סטודנטים ומרצים מהולנד,בלגיה, נורווגיה.
ללומדים במסלול לחינוך היסודי בהתמחויות (חוגים) הבאים: מתמטיקה, אנגלית, מדעים, מקרא ולשון, ישנה אפשרות לקבלת מענק מותנה ומלגת מפעל הפיס במסגרת המערך המסייע של משרד החינוך.
למידע נוסף אודות המערך המסייע של משרד החינוך, לחצו כאן
בכל שאלה/בעיה יש לפנות לרכזת המלגות, אונית נאור במייל onitnaor@dyellin.ac.il או בטלפון : 02-6558108.
רוצים לשמוע על עוד תוכניות לימוד במסגרת לימודי תואר ראשון בחינוך והוראה?