Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הינך נמצא כאן

לוח דרושים לסטודנטים

חיפוש משרה

הינך נמצא כאן

אחראי לקטלוג ומיון בספרייה המרכזית בית העם
היקף המשרה: 
הקטגוריה של המשרה: 

תאריך פרסום:

ה, 27/06/2024 - 09:51
02 5456 894
תיאור המשרה: 

ריכוז וניהול תחומי קטלוג, מיון ומפתוח של פריטים לרבות, ספרים, כתבי עת, מאגרי מידע ותוכנות לומדה, עבור הספריות העירוניות, עפ"י אמות מידה מקצועיות ובהתאם לחוקים רלוונטיים, ל נהלי העירייה, למדיניות העירייה ולהנחיות הממונה. 

דרישות המשרה: 

דרישות מקצועיות:

תואר אקדמי*, רצוי תעודה מוכרת בספרנות ו/או מידענות או תואר אקדמי בספרנות ו/או מידענות ו/או ניהול מידע**;

 ניסיון של שנתיים לפחות בעבודת ספרנות;

 ידע בתחום הקטלוג הממוחשב;

 ניסיון בעבודה במאגרי מידע ואינטרנט;

 ידע וניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת ובהפעלת מערכות מידע בתחום הספריות;

כישורים ומיומנויות : יוזמה, כושר ניהול ותכנון;

סדר וארגון בעבודה;

כושר הדרכה ומתן ייעוץ;

כושר הנחיית והפעלת עובדים;

תודעת שירות גבוהה;

כושר קיום מגע נאות עם עובדים;

כושר ניסוח ודיווח בכתב ובע"פ;

ידיעת שפות: עברית - על בורייה;

אנגלית – ברמה טובה;

רצויה ידיעת שפות נוספות.

דרישות נוספות: אישור ממשטרת ישראל כי אין מניעה להעסקת המועמד לפי החוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסד המכוון למתן שירות לקטינים, התשס"א- 2001 (הדרישה הנ"ל אינה חלה על נשים).

הערות:

1*. בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012 ולהנחיות משרד הפנים, למכרזים שהדרישה בהם היא השכלה אקדמית כללית ולא תואר מסוים רשאים להגיש מועמדות גם בעלי הסמכה כהנדסאי/טכנאי, הרשומים בפנקס ההנדסאים והטכנאים, ובתנאי שהם עומדים בכל יתר דרישות הסף במכרז.

 עם זאת, מתמודדים בעלי הסמכה של הנדסאי יידרשו לשנת ניסיון נוספת מעבר לשנות הניסיון הנדרשות במכרז ומתמודדים בעלי הסמכה של טכנאי יידרשו לשנתיים ניסיון נוספות מעבר לשנות הניסיון הנדרשות במכרז הנ"ל.

כמו כן, רשאים להגיש מועמדות גם בעלי תעודת סמיכה לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות לאחר גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל. שתיים מתוך שלוש בחינות אלה יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר, ובתנאי שהם עומדים בכל יתר דרישות הסף במכרז.

2**. במסגרת הכשרה לתפקיד, המועמד שייבחר שאין ברשותו תעודת ספרן מורשה או תעודת מוסמך בספרנות ומידענות, יידרש להתחייב בכתב להשלים אחת מהתעודות הנ"ל או סיום לימודי תואר שני )מוסמך( בלימודי ספרנות/מידענות, תוך שנתיים מיום מינויו לתפקיד, כתנאי לקבלת מינוי קבע לתפקיד.

מיקום המשרה: 
ירושלים