
מנהלת התכנית לתואר שני M.A.A.T - התכנית לטיפול באמצעות ביבליותרפיה
מדריכה בכירה במרכז התרפיות
מנהלת התכנית לתואר שני M.A.A.T - התכנית לטיפול באמצעות ביבליותרפיה
מדריכה בכירה במרכז התרפיות
ביבליותרפיסטית, ראשת התוכנית לתואר שני בביבליותרפיה. מדריכה בכירה במרכז התרפיות להורות ומשפחה. מדריכה מטפלים וסטודנטים, מטפלת בקליניקה פרטית בילדים, מתבגרים ומבוגרים. מתמחה בטיפול בנפגעי ונפגעות פגיעה מינית, מדריכה במסגרת תוכנית הפסיכותרפיה בשירות הפסיכולוגי באוניברסיטה העברית.
Sagi, B. (2023). Self-bibliotherapy: writing and identity consolidation processes in “Emily of New Moon” by Lucy Maud Montgomery, Journal of Poetry Therapy, DOI: 10.1080/08893675.2023.2237197
Sagi, B. (2021). “Only when it’s written here”: personal writing as testimony in the aftermath of childhood sexual abuse. Journal of Poetry Therapy, DOI: 10.1080/08893675.2021.1921475
שגיא, ב' (התקבל לפרסום). ביבליותרפיה בשירות העצמי: תהליכי כתיבה וגיבוש זהות ב"אמילי ממולד ירח" של לוסי מוד מונטגומרי. ספרות ילדים ונוער.
שגיא, ב' ודקל, ר' (2021). "ואם אתן כאן, אז גם אתן הפסקתן לשתוק": כתיבה אישית כעדות עצמית לפגיעה מינית בילדות. בין המילים: כתב עת לטיפול באומניות, 18.
שגיא, ב' (2021). שבר ענף ירוק. (ספר פרוזה). הוצאת שתיים. הספר זכה בפרס שר התרבות לספרות ביכורים