ראשת המסלול לחינוך מיוחד
ראשת המסלול לחינוך מיוחד
בעלת תואר שלישי, אוניברסיטת בר-אילן. נושא המחקר: קנאה, התקשרות ותיאורית המיינד אצל ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה בהשוואה לילדים עם התפתחות תקינה.
בעלת תואר שני בחינוך מיוחד, האוניברסיטה העברית. נושא המחקר: סגנונות התמודדות עם בעיות חברתיות של מתבגרים בעלי לקויי למידה.
תחומי התמחות: לקויות למידה ולקויות תקשורת.
רקע מקצועי קודם: מורה לחינוך מיוחד וסגנית מנהלת בי"ס "יפה-נוף" בירושלים, רכזת פרויקט השילוב בחטיבה לגיל הצעיר של מכללת דוד ילין וניהול המכון לאבחון לקויות למידה במכללה.
חברה בוועדת הוראה. עומדת בראש תת וועדה של טיוב בהוראה
תחומי הוראה: מדריכה פדגוגית במסלול לחינוך מיוחד: בבי"ס "יפה-נוף" (המשלב ילדים בעלי צרכים מיוחדים מגוונים בכל כיתות ביה"ס), בעבר מדריכה במוסד "בני-ברית" לילדים עם בעיות התנהגות והפרעות רגשיות ונפשיות קשות.
לקויות למידה, הפרעות קשב וריכוז והיפר אקטיביות, אוטיזם, קליניקת משחק לפיתוח משחק דמיוני אצל ילדים עם עיכוב התפתחותי, סיורים בגני חינוך מיוחד, פיתוח כישורים חברתיים בחינוך המיוחד, הובלת מהלכי שילוב בחינוך הרגיל (קורס לתואר שני).