סיגל מושכל-עצמון - מ"מ מקום ראש יחידת נטעים ורכזת יחידת התמחות בהוראה (סטאז')
ד"ר אירית מזור-כהן - רכזת קורסי מורים חדשים
גליה מזור - רכזת קורסי חונכים ומלווים
סבטלנה ירט - מזכירת היחידה
יחידת "נטעים" הוקמה כדי לתת מערך תמיכה מקיף למורה המתחיל שסיים את לימודיו האקדמיים. המורה המתחיל מתמודד עם קשיים רבים מבחינה מקצועית, אישית וסביבתית-ארגונית. לקשיים אלה יש השפעה מכרעת על המשך חייו המקצועיים: נכונותו להתמיד במקצוע, תפיסת תפקידו וגיבוש זהותו המקצועית. הנחיה וליווי משמעותי של המורה המתחיל יאפשרו כניסה טובה למערכת, יתרמו לעיצוב זהותו המקצועית ויצרו אצלו מחויבות למקצוע ההוראה.
היחידה מציעה גם קורסים להכשרת מורים-חונכים למתמחים בהוראה (חונכי סטאז'רים). קורסים אלה מקנים למורים ותיקים ובעלי ניסיון ידע ותובנות אודות הקשיים עימם מתמודד המורה החדש, מחד גיסא, ודרכים לסייע לו, לתמוך בו, להדריכו ולהעריכו, מאידך גיסא.
סגל המרצים והמרצות כולל מרצים מובילים בתחום של אימון אישי והדרכה ומשלב מרצים בכירים בתחומי הדעת השונים.
מערך התמיכה המוצע על ידי יחידת נטעים, כולל תמיכה במספר שלבים בחיים המקצועיים של מורים בשלב הכניסה להוראה, כפי שמפורט בהמשך.
שנת ההתמחות בהוראה היא שנת העבודה הראשונה בהוראה ומהווה את השלב הראשון בכניסה למקצוע. בשנה זו עובר פרח ההוראה משלב ההכשרה לשלב העבודה כמורה בפועל.
בסיומה של שנת ההתמחות בהוראה עובר המתמחה למורה מן המניין המתחיל בתהליך פתוח מקצועי הכולל בתוכו ליווי אישי.
בסיומה של שנת ההתמחות בהוראה עובר המתמחה למורה מן המניין המתחיל בתהליך פתוח מקצועי הכולל בתוכו ליווי אישי.
יחידת נטעים מציעה קורסים להכשרת מורים-חונכים ומלווים.
קורסים אלה מקנים למורים ותיקים ובעלי ניסיון ידע ותובנות אודות הקשיים עימם מתמודד המתמחה והמורה החדש, מחד, ודרכים לסייע לו, לתמוך בו, להדריכו ולהעריכו, מאידך.