ברכות חמות לבועז צבר אשר עלה לדרגת פרופ' חבר

נוצר ב 24.06.2025
Article image

אנו שמחים מאד לבשר כי עמיתנו, ד"ר בועז צבר, ראש תוכנית לתואר שני בהוראה ולמידה, עלה לדרגת פרופ' חבר.
אנו מודים לוועדת המל"ג העליונה למינוי פרופסורים בתחומי החינוך, הרוח והאמנויות בראשותם של פרופ' יהודה פרידלנדר ומ"מ פרופ' אביגדור שנאן , שמצאה את התיק ראוי לדרגה זו.
אנו רוצים להודות באופן מיוחד לפרופ' בן ציון רוזנפלד, יו"ר הוועדה לקידום לדרגות פרופסור במוסדנו,  ולגב' גילה אורפלי, רכזת הוועדה, על הטיפול המקצועי והמסור בתיק.
אין ספק שמעבר לשמחה האישית, יש משמעות גדולה להגדלת מספר הפרופסורים במכללתנו ותהליך זה יימשך גם בשנים הבאות.

לשיתוף

לרישום ומידע נוסף

1
1
שליחת הטופס מהווה הסכמה לשימוש בפרטים בהתאם למדיניות הפרטיות של המכללה, לרבות לצורך עדכונים ודיוור ישיר.
שלח פנייה
form-2345zWgeKAPV5qVi_wakUoNtVkuD3xEXWA4rxCh8xww
webform_submission_registration_and_additional_info_node_29_add_form
CAPTCHA
2612515
mF5t0YJVO9JxaZZoayPKVnV1XRYkQS45e-iFYERHO0w
1
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.