צבר בועז
ראש בית הספר לתואר ראשון
ראש התוכנית לתואר שני בהוראה ולמידה
ראש בית הספר לתואר ראשון
ראש התוכנית לתואר שני בהוראה ולמידה
מנהלת בשיתוף - תואר שני בהוראה ולמידה- חינוך, חברה וקהילה
02-6558111
rishum@dyellin.ac.il
וואטסאפ - 053-3608221
אנו מזמינים אתכם להמשיך את מסע ההשכלה שלכם בבית אקדמאי שאתם מכירים ואוהבים, מכללת דוד ילין.
התוכנית שמה דגש על פיתוח מיומנויות ניהוליות, אקדמאיות, ודיאלוגיות מתקדמות של לומדים ועובדים בארגונים ציבוריים. היא מתבססת על פיתוח מיומנויות של דיאלוג, עיון ומחקר עצמי, ועל היכרות מעמיקה עם היבטיה השונים של החברה הישראלית על מוסדותיה ואנשיה ועל הובלה של תהליכי שינוי.
קיימת אפשרות לתואר ראשן ושני בתוכנית חמש שנתית לבוגרי התוכנית חינוך מבוגרים. למידע נוסף ניתן לפנות לד"ר אורלי עידו ogenesis@dyellin.ac.il.
בנוסף לתעודת התואר השני יקבלו המסיימים שתי תעודות נוספות לקידום בעבודה:
בגלריה החברתית של המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין, הוקמה תערוכה "טיפסתי גבוה" אשר מציגה תוצרים של סטודנטים וסטודנטיות מתוכנית חינוך מבוגרים (30+) בקורס דור ראשון להשכלה גבוהה בהוראתה של ד"ר נאוה ט. ברזאני.
היות הדור הראשון להשכלה גבוהה זו פריצת דרך המנתקת את מעגל ההעברה הבין-דורי של אי שוויון ברכישת דעת. במשך סמסטר שלם, הפכה אחת מסדנאות האמנות במכללה למעין מעבדה שבמסגרתה נבחנו היבטים רגשיים ותרבותיים המתחוללים בתהליך הלמידה. התייחסנו אל השפעות העבר, אל המשוכות בהווה ואל התקוות וההרהורים על העתיד לבוא. הסיפור הגדול של כולנו מתחיל מהחיים. פרט משמעותי שהשפיע על מהות הפרקים בסיפורי החיים המוצגים בתערוכה הוא המסגרת המשפחתית המשמשת סוכנת מרכזית בהקניה של הון תרבותי ובמיצובו של כוח משעתק. עבודות הסדנה מבטאות היבטים בדיוקן אישי של הלומדים ומתארות מרחבי מציאות המושפעים מהורשה בין-דורית ומתהליכים שנעשו לקראת פריצתו של מחסום. הסטודנטיות והסטודנטים מגיבים בעבודות הווידאו, האסמבלאז' והפוטומונטאז' אל ההקרבה ההורית המצויה בסבך תנאים מגבילים של מנגנונים מעמדיים, כמו גם אל האימפקט של הדורות הבאים ליסודותיה של אותה הקרבה.
הקורס הוא חלק מתוכנית חינוך מבוגרים לתואר ראשון ולתואר שני (חינוך וחברה) המאפשרת את פריצת דרך אישית, מקצועית ואקדמית.
מנהלת בשיתוף - תואר שני בהוראה ולמידה- חינוך, חברה וקהילה
הנציבה למניעת הטרדה מינית ולהוגנות מגדרית
הדס גרונר עוסקת בהערכת אפקטיביות של תכניות חינוכיות ופרוייקטים חברתיים. חברת רשות המחקר וממונה על תחום ההערכה במכללה. בעלת תואר דוקטור מאוניברסיטת בר-אילן, המחלקה לחינוך בלתי פורמאלי. עבודת הדוקטורט שלה עוסקת בבניית כלי הערכה המבוסס על ממדי הקוד הבלתי פורמאלי ומדידת עוצמתם במסגרות בלתי פורמאליות שונות. תחומי המחקר שלה: חינוך בלתי פורמאלי; הערכה בחינוך.
בעלת תואר דוקטור בחינוך מאוניברסיטת בר אילן. תחומי מחקריה הם: דחייה חברתית, התפתחותן של עמדות כלפי קבוצות חוץ בחברה, סטריאוטיפים ודעות קדומות, יחסי יהודים וערבים בישראל וזכויות אדם.
מתמחה בהוראה דיאלוגית ובתהליך פיתוח היחס הדו-שיחי בקרב אנשי חינוך. מלמדת פדגוגיה ביקורתית, הגות אקזיסטנציאליסטית, חשיבה חינוכית ומגדר. מחקריה עוסקים בנוסף במסורות האלה העברית במקרא ובדת ישראל העתיקה.
ראשת המסלול לחינוך על יסודי
יפעת הררי בעלת תואר דוקטור מהמגמה לפסיכולוגיה במערכת החינוך באוניברסיטת בן גוריון. עבודת הדוקטורט שלה עוסקת בהתפתחות אמפתיה ומוסריות בקרב ילדים צעירים. את ניסיונה העשיר רכשה בעבודה עם תלמידים, הורים וצוותים חינוכיים במהלך שני עשורים בהם עבדה כיועצת חינוכית, מדריכה של צוותי ניהול בנושא אקלים חינוכי מיטבי, מנחת הורים ומדריכה מחוזית במשרד החינוך.
יפעת עוסקת כעשור בפיתוח מקצועי של בעלי תפקידים מובילים במערכת החינוך בתחומים של היבטים פסיכולוגיים בלמידה, כישורי הנחייה והובלה חינוכית . תחומי המחקר שלה: התפתחות מוסרית; מורים מובילים; קהילות מקצועיות לומדות. נושאי הוראה: פיתוח זהות אישית ומקצועית, חינוך וניהול כיתה הטרוגנית ופדגוגיה פרטנית.
מנהלת המרכז ללימודי תעודה והשתלמויות
בוגרי המכללה?
הצטרפו עוד היום למועדון הבוגרים של המכללה ותזכו להנחה בלימודים לתואר השני.