מי בצוות המאמנים שלנו
בראש צוות האימון האישי נאוה רזאל - אשת חינוך ותיקה ושלוש מאמנות אישיות מנוסות: אורלי אטיאס, ענת דור ואילנה מרון. כולן באות ממערכות חינוך מגוונות.
במסגרת התפתחותן המקצועית הכשירו עצמן כמאמנות אישיות לתלמידים וסטודנטים בעלי קשיי קשב וריכוז וצברו ניסיון רב בעבודתן עם אוכלוסייה זו. הן רואות ערך רב בהקניית כלים ואסטרטגיות לטיפול בבעיות שכיחות כגון: ארגון זמן, ניהול רגשות, שיפור תקשורת בין אישית, דחיינות איחורים וכדומה.
כל אחת מהן עובדת בדרכה הייחודית אך לכולן חזון משותף לגבי משמעותו וערכו של התהליך האימוני. הן מאמינות בפוטנציאל ההצלחה הטמון בכל אדם וביכולתו למצותו. הן מאמינות שבעזרת ליווי מקצועי ומוטיבציה אישית ניתן להצמיח את תחושת המסוגלות ולהשיג מטרות אישיות.
נאוה רזאל
אני בעלת וותק גדול במערכת החינוך, עובדת במכללת דוד ילין למעלה משני עשורים בתפקיד הוראה, הנחייה ייעוץ ואימון אישי, עשר שנים מתוכן גם במרכז אתגר. ליוויתי סטודנטים רבים להצלחה בלימודים במכללה בסיפוק רב.
מכירה מקרוב את מכללת דוד ילין על המבנה הארגוני והפדגוגי שלה וכן את אוכלוסיית הסטודנטים על צרכיהם השונים וכך מתווכת ומתאמת לסטודנטים את המענה הנדרש להם תוך עבודה משותפת ובניית קשר בין המרצים והמאמנות.
כמו כן, אני מלווה בצורה ממוקדת ומעריכה את התהליך האימוני.
"התקדמות היא מה שקורה כשהבלתי אפשרי נכנע בפני האילוצים והרצון" / ארנולד גלזגו
אורלי אטיאס
אני מאמנת אישית בעלת התמחות בקשב וריכוז ואימון תעסוקתי. מאמנת סטודנטים דרך מרכז "אתגר" במכללת "דוד ילין", סטודנטים מאוניברסיטאות ומכללות נוספות.
בעברי שמשתי כמרצה ומרכזת מעבדה במכללת הדסה כ-20 שנה.
אני מכירה מקרוב את תחום לקויות למידה והפרעת קשב, עוזרת לסטודנטים להתנהל בצורה המיטבית עם הפרעת הקשב על מנת שיוכלו למצות את הפוטנציאל הטמון בהם ולהצליח בלימודים. מקנה כלים המאפשרים לנהל את קשיי הקשב וריכוז ולהתנהל בצורה אפקטיבית ויעילה.
" רק מי שלוקח סיכון והולך רחוק, מגלה עד כמה רחוק הוא יכול להגיע" / אלברט איינשטיין
ענת דור
מאמנת אישית, משלבת בתהליך האימון כלי NLP ודמיון מודרך. בעלת התמחות להפרעות קשב וריכוז, יחסים ותקשורת בין-אישית ותהליכי העצמה אישית. מנהלת מרכז האימון בויצ"ו ירושלים.
פרשתי מהוראה לאחר 25 שנות עבודה כמורה לתנ"ך ומחנכת בתיכון. הייתי מדריכת ארצית למורים לתנ"ך בכיתות מב"ר.
אני מאמינה ביכולות האדם לממש את מה שהוא רוצה ובוחר לעשות. תהליך אימון משחרר המתאמן אמונות ותפיסות עולם הבולמות את התנהלותו לעבר ההצלחה. אני אוהבת אנשים ובעלת גישה חיובית ואופטימית לחיים.
" כל אדם הוא אדריכל של גורלו" /אפיוס קלדיוס
אילנה מרון
מאמנת סטודנטים במכללת דוד ילין לקראת תואר ראשון ותארים מתקדמים. בעלת תואר שני בחינוך מיוחד מטעם האוניברסיטה העברית. בעלת ניסיון רב בקידום תלמידים עם לקויות למידה במסגרות ציבוריות ופרטיות. מוצאת עניין, אתגר וסיפוק בעבודה יחידנית עם סטודנטים.
אני מאמינה כי עם עבודה נכונה וליווי מקצועי ניתן לסיים את התואר הנכסף ולהמשיך הלאה. תהליך מוצלח הוא תהליך של התאמת אסטרטגיות לצרכים האישיים של כל סטודנט, במטרה לסייע לו לעמוד בתאריכי היעד ולהצליח. אני יוצרת קשר אישי, תומך ומעודד, מבינה את הקשיים, אך גם דוחפת קדימה. במהלך השנים ליוויתי סטודנטים רבים ממקום תקוע אל עבר תוצאות מוחשיות והייתי עדה לרגעים מרגשים כשהם השלימו את חובותיהם וסיימו את התואר בהצלחה.
" אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים" / ד"ר סוס