לקהילת המכללה שלום וברכה,
בברכת בריאות טובה,
הנהלת המכללה
לאור התפשטות זן האומיקרון והעלייה החדה בתחלואה החליטה הנהלת המכללה להעביר את הלימודים ללמידה מרחוק החל יום שני א' בשבט תשפ"ב, 3.1.2022 ועד סוף הסמסטר (כולל קורסים מרוכזים המתקיימים בתקופת הבחינות).
בברכת בריאות טובה לכולנו,
פרופ' יוסף פרוסט, נשיא
פרופ' חוה גיא, משנה לנשיא לעניינים אקדמיים
ארי שליט, סגן נשיא לענייני כספים ומנהל
עדי לוי, יו"ר אגודת הסטודנטים
בעוד שבועיים וחצי (13.1.2022) מסתיים סמסטר א' תשפ"ב וביום ראשון 16.1.2022 מתחילה תקופת המבחנים.
כמו כן, לכל בעיה פרטנית ניתן לפנות לדיקנט הסטודנטים dicanat@dyellin.ac.il או לאגודה aguda@dyellin.ac.il.
בברכת בריאות טובה,
פרופ' יוסף פרוסט, נשיא
פרופ' חוה גיא, משנה לנשיא לעניינים אקדמיים
ארי שליט, סגן נשיא לענייני כספים ומנהל
עדי לוי, יו"ר אגודת הסטודנטים
ينتهي الفصل الأوّل من السنة الدراسيّة 2021-2022 بعد أسبوعين ونصف (13.1.2022)، وتبدأ فترة الامتحانات يوم الأحد الموافق لتاريخ 16.1.2022.
إضافة إلى ذلك، يمكنكم التوجّه إلى مكتب عمادة شؤون الطلبة بخصوص مشاكل فرديّة محدّدة على البريد الإلكترونيّ التالي: dicanat@dyellin.ac.il أو إلى محلس الطلبة على العنوان التالي: Aguda@dyellin.ac.il .
مع التمنّيات بدوام الصحّة
الـﭘروفيسور يوسف فروست، رئيس الكلّيّة
الـﭘروفيسورة حاﭬـا ﭼـاي، نائبة الرئيس للشؤون الأكاديميّة
آري شاليط، نائب الرئيس للشؤون الماليّة والإداريّة
عَدِي ليـﭬـي، رئيسة مجلس الطلبة
לסטודנטים שלום רב,
אנחנו מתקרבים לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ב ביום ראשון הקרוב ומתרגשים לקבל את פניכם! כפי שהודענו לפני כחודש, הלימודים במכללה יחזרו ברובם להתנהל בקמפוס. הלמידה בתכניות לתואר ראשון ולהסבת אקדמאים תהיה במתכונת של למידה מרחוק בימי ראשון והקורסים מתוכננים בהתאם.
לאחר שלושה סמסטרים שבהם התקיימה בעיקר למידה מרחוק, החזרה ללימודים בקמפוס תאפשר להיפגש פנים אל פנים, לראות ולשמוע את המרצה באופן בלתי אמצעי, לקיים דיונים בכיתה וליצור קשרים מקצועיים וחברתיים.
כמה הנחיות לתשומת לבכם:
המכללה פועלת לפי הנחיות משרדי הבריאות והחינוך וככל שיחולו שינויים נעדכן.
בהזדמנות זו אני קורא שוב לכל אחד שיכול להתחסן כנגד הקורונה לעשות זאת. החיסון נמצא בטוח והוא מפחית באופן ניכר מאוד את הסיכון לחלות באופן קשה.
שנת לימודים מוצלחת ופורייה ולהתראות בקרוב,
פרופ' יוסף פרוסט
נשיא המכללה
تحيّة طيّبة للطلبة والطالبات،
ها نحن نقترب من افتتاح السنة الدراسيّة 2021-2022 في يوم الأحد القريب، وسيكون من دواعي سرورنا أن نكون في استقبالكم! وكما أعلمناكم قبل شهر، ستعود الدراسة في غالبيّتها إلى الحرم الجامعيّ. الدراسة في برامج اللقب الجامعيّ الأوّل وتغيير المهنة للأكاديميّين ستكون بصيغة الدراسة عن بُعْد في أيّام الأحد، وجرى التخطيط للمساقات (الكورسات) بحسب هذا الأمر.
بعد ثلاثة فصول جرت فيها الدراسة في الأساس عن بعد، ستمَكِّن العودة للدراسة في الكلّيّة من الالتقاء وجهًا لوجه، ورؤية الـمُحاضر والاستماع إليه على نحوٍ مباشر، وإجراء النقاشات في الصفّ، وبناء علاقات مهنيّة واجتماعيّة.
في ما يلي نلفت انتباهكم إلى بعض الأمور:
تعمل الكلّيّة بموجب تعليمات وزارة الصحّة ووزارة التربية والتعليم، وسنوافيكم بالمستجدّات عند ورودها.
أنتهز هذه الفرصة لأناشد كلّ من يستطيع تلقّي التطعيم أن يقوم بذلك. لقد تبيّن أنّ التطعيم آمن، ويقلّل على نحوٍ كبير من خطر الإصابة القاسية بالمرض.
أتمنّى للجميع سنة دراسيّة ناجحة ومثمرة، ونراكم قريبًا...
الـﭘروفيسور يوسف فروسط
رئيس الكلّيّة.
לסטודנטים שלום רב,
לקראת שנת הלימודים תשפ"ב שתיפתח ביום ראשון, ד' במרחשוון, 10 באוקטובר, המכללה נערכת לחזור להוראה בקמפוס. בתכניות לתואר ראשון ולהסבת אקדמאים יהיו ימי א' ימי למידה מלאה מרחוק והקורסים מתוכננים בהתאם.
בשנת הלימודים הקרובה מצטרפים אלינו מחזורים חדשים של תלמידי שנה א' בתואר ראשון, הסבת אקדמאים להוראה ותואר שני. גם עבור המחזור שהחל את לימודיו לפני שנה, ההגעה ללימודים סדירים בקמפוס היא חוויה חדשה. אני מברך את כולכם בברכת ברוכים הבאים למכללה, ומאחל לכם שנת לימודים פורייה ומוצלחת!
כוונתנו היא לחזור להוראה שרובה פרונטלית בקמפוס. כך נוכל לפגוש אחד את השני פנים אל פנים, לראות ולשמוע את המרצה באופן בלתי אמצעי, לקיים דיונים בכיתה וליצור קשרים מקצועיים וחברתיים. יחד עם זה, איננו מתכוונים לוותר על מה שלמדנו בתקופת הקורונה על שיטות הוראה מרחוק ועל אמצעי למידה דיגיטליים, הן סינכרוניים (בזמן אמת) והן אסינכרוניים (בזמן שנוח לכל סטודנט).
כמה הנחיות לתשומת לבכם:
לסיכום, המכללה נערכת לחזרה לקמפוס! אנחנו מבקשים שגם אתם תתארגנו בהתאם. נבהיר כי המכללה פועלת לפי הנחיות משרדי הבריאות והחינוך, וככל שיחולו שינויים נעדכן.
בהזדמנות זו אני קורא לכל אחד שיכול ללכת ולהתחסן כנגד הקורונה לעשות זאת. החיסון נמצא בטוח ויעיל בהפחתת חומרת התחלואה, ולפי מחקרים עדכניים הסיכון של מי שאינם מחוסנים לחלות במחלה גבוה בהרבה משל מי שהתחסנו. כאזרחים במדינה דמוקרטית יש לנו לא רק זכויות אלא גם חובות, וחובת השמירה על בריאותנו ועל בריאות הסובבים אותנו היא מהחובות החשובים ביותר שניתן להעלות על הדעת.
באיחולי שנה טובה לכולם ולהתראות בקרוב,
פרופ' יוסף פרוסט, נשיא המכללה
לסטודנטים, לסגל האקדמי ולסגל המנהלי שלום רב,
בהתאם להחלטות הממשלה ועם כניסתן לתוקף של תקנות הקורונה החדשות, החל מיום ראשון הקרוב, ל' באב תשפ"א, 08.08.2021, המכללה תפעל ע"פ מתווה התו הירוק כפי שנהגנו בעבר;
הכניסה למכללה תתאפשר למחוסנים, מחלימים או למציגים בדיקת קורונה שלילית בתוקף.
יש להקפיד על עטיית מסכה בחללים סגורים ושמירת מרחק.
קיץ נעים ובריאות טובה לכולם,
הנהלת המכללה.
לסטודנטים, לסגל האקדמי ולסגל המנהלי שלום רב,
לאחר כמעט חודש ללא הגבלות קורונה אנו חווים שוב עלייה בנתוני התחלואה.
לאור זאת, משרד הבריאות החזיר את ההנחיה לעטות מסכות במקומות סגורים. בשלב זה אין הגבלות נוספות מעבר לכך.
חובת עטיית המסכה לא תחול בין השאר במקרים הבאים:
כלומר, החל מהיום 27.6.2021 חובה לעטות מסכות במקומות הסגורים בקמפוס המכללה.
ארי שליט
סגן נשיא לענייני כספים ומנהל
الطلبة، الكادر الأكاديمي والإداري تحية طيبة وبعد،
بعد حوالي الشهر من دون تشديدات الكورونا، سنكون مرة أخرى ملزمين بها مجددا نتيجة ارتفاع اعداد الاصابات.
بناء على التطورات اليومية، أعادت وزارة الصحة التشديدات، وبالتالي على الجميع ارتداء الكمامات في الأماكن المغلقة. في هذه المرحلة لا يوجد أي تعليمات أخرى.
ارتداء الكمامة غير ضروري في الحالات التالي:
- طفل تحت سن السابعة.
- شخص لسبب اعاقة لا يستطيع وضع الكمامة.
- شخص يعمل في مكان مغلق ومفصول عن الآخرين.
شخصان يعملان بصورة دائمة بنفس الغرفة.
- شخص يمارس نشاط رياضي
من اليوم ٢٧-٦-٢٠٢١ وصاعدا، على الجميع الزاما ارتداء الكمامة في الأماكن المغلقة بالكلية.
آري شريط
نائب الرئيس للشؤون المالية والادارية
לסטודנטים שלום רב,
לסטודנטים, לסגל האקדמי ולסגל המנהלי שלום רב,
אנחנו מודים לכל אחד ואחת מקרב הסטודנטים, הסגל האקדמי והסגל המנהלי על גילוי האחריות, השמירה על ההנחיות ושיתוף הפעולה לאורך השנה האחרונה ומאחלים סיום מוצלח לסמסטר, הצלחה במבחנים וקיץ מהנה!
تحية طيبة لجمهور لطلبة، والهيئة الأكاديميّة، والطاقم الإداريّ،
أعلنت وزارة الصحّة عن إزالة قيود الشّارة والخضراء والشّارة البنفسجية ابتداء من يوم الثلاثاء الموافق الأوّل من جزيران 2021.
وعليه، سيكون الدخول ابتداء من هذا التاريخ إلى الكليّة مفتوحا، دون الحاجة إلى عرض أية نوع من المصادقات، ولن يخضع الدخول سوى للفحص الروتينيّ من قبل الحراس.
القيد الوحيد المتبقّي هو واجب وضع الكِمامَة في الأماكن المغلقة.
بما أنّ الفصل الثاني سينتهي بعد نحو شهر واحد، ستتواصل الدراسة حتّى نهاية الفصل بالصيغة الحالية، أي بواسطة التعليم عن بُعْد، باستثناء المساقات (الكورسات) واللقاءات التي حصلت على مصادقة لإجرائها داخل الحرم الجامعي، وتلقّى الطبة إبلاغا حول هذا الأمر.
ستقام امتحانات الفصل الثاني هي الأخرى عن بُعْد، باستثناء حالات خاصّة حصلت على المصادقة.
ساعات افتتاح الكليّة حتى نهاية الفصل (28.6.2021): من الساعة 7:00 صباحا وحتى الساعة 20:45 مساء (المغادرة حتّى الساعة 20:30).
نعكف في هذه الأيّام على إعداد السنة الدراسيّة 2021-2022 انطلاقًا من فرضيّة العودة التّامة إلى الروتين.
نشكر كلّ واحد من الطلبة، والهيئة الأكاديميّة، والطاقم الإداريّ على تحمّل المسؤوليّة والمحافظة على التعليمات، والتعاون على امتداد السنة الأخيرة، ونتمنّى نهاية ناجحة للفصل، ونجاحًا في الامتحانات، وصيفًا ممتعًا.
פרופ' יוסף פרוסט נשיא البروفيسور يوسف فروست رئيس الكليّة |
פרופ' חוה גיא משנה לנשיא לעניינים אקדמיים البروفيسور حنّه غاي نائبة الرئيس للشّؤون الأكاديميّة |
ארי שליט סגן נשיא לענייני כספים ומנהל آري شاليط نائب الرئيس للشؤون المالية والإدارية |
עדי לוי יו"ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות عادي ليفي رئيسة منظّمة الطلبة والطالبات |
לסטודנטים שלום רב,
בהמשך לאישור הממשלה המאפשר חזרה ללימודים בקמפוסים של המוסדות להשכלה גבוהה במתווה התו הירוק, דנה הנהלת המכללה בדרך היישום במכללת דוד ילין והחליטה לפתוח את הקמפוס לכניסת סטודנטים על פי מתווה התו הירוק ובמקביל להמשיך את רוב הלימודים בלמידה מרחוק.
משמעות "המתווה הירוק" היא שהכניסה למכללה תותר לסטודנטים בעלי "תו ירוק" בתוקף (תעודת מתחסן או תעודת מחלים), או על סמך בדיקת קורונה שלילית בת 48 שעות. הפעלת המתווה הירוק עדיין כרוכה במגבלות כגון קיום הפעילות בישיבה, מרחק של שני מטר ועטיית מסיכה.
להלן מדיניות המכללה לסמסטר ב' תשפ"א, החל מיום 4.4.2021, כלומר למחרת חג הפסח, ובלבד שלא יחולו שינויים בלתי צפויים בהנחיות הממשלה עד אז:
בברכת בריאות טובה וחג שמח,
פרופ' יוסף פרוסט נשיא |
פרופ' חוה גיא משנה לנשיא לעניינים אקדמיים |
ארי שליט סגן נשיא לענייני כספים ומנהל |
עדי לוי יו"ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות |
לסטודנטים, למרצים ולעובדי המנהל שלום רב,
במוצאי שבת 6.3.2021 אישרה הממשלה לאוניברסיטאות ולמכללות לקיים לימודים פרונטליים לסטודנטים על פי תנאי "התו הירוק", כלומר לבעלי תעודת מתחסן או תעודת מחלים.
המכללה נערכת ליישום המתווה באופן המתאים למכללה לאחר חג הפסח. עד חופשת הפסח הלימודים ימשיכו להתקיים באמצעות למידה מרחוק.
בברכת בריאות טובה וחג שמח,
פרופ' יוסף פרוסט נשיא |
פרופ' חוה גיא משנה לנשיא לעניינים אקדמיים |
ארי שליט סגן נשיא לענייני כספים ומנהל |
עדי לוי יו"ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות |
לסטודנטים, למרצים ולעובדי המנהל שלום רב,
אנחנו נמצאים בשבוע האחרון של תקופת המבחנים וזאת הזדמנות לאחל לכל הסטודנטים הצלחה במבחנים שנותרו!
הפעילות במכללה
המכללה פועלת בימי הקורונה על פי הנחיות משרד הבריאות והמועצה להשכלה גבוהה. הנחיות אלה משתנות כידוע מעת לעת בהתאם להידוק הנדרש או לשחרור המתאפשר לאור נתוני התחלואה הארציים.
ביום חמישי 11.2.2021 פורסם עדכון למוסדות להשכלה גבוהה בתוקף מ-11 עד 25 בפברואר 2021. על פי העדכון, מותר כעת לקיים:
"הכשרה מעשית או לימודים מעשיים במוסד להשכלה ... שבהתאם לאופיו ולטיבו של הלימוד לא ניתן לקיים באופן מקוון ... בקבוצה של עשרה משתתפים לכל היותר".
נדגיש שמאחר ותוקף העדכון הוא עד 25.2.2021, הוא אינו רלוונטי לגבי ההתנהלות בסמסטר ב' שמתחיל ביום שני 1.3.2021. אנחנו מקווים לקבל עדכון חדש לקראת פתיחת סמסטר ב' ונודיע על כך כשיתקבל.
מרצים המעוניינים לקיים פעילות של הכשרה מעשית במכללה בהתאם למותר (עד 25.2.2021), יוכלו לפנות להנהלת המכללה בבקשה לאישור.
היערכות לסמסטר ב'
איננו יודעים כרגע מה יהיו ההנחית לסמסטר ב'. ככל הנראה הסמסטר יתחיל באופן מקוון כפי שהיה בסמסטר א', ובהמשך אנחנו מקווים שתותר פעילות אקדמית בקמפוס (תוך מגבלות מסוימות).
מפתח מרכזי לחזרה ללימודים בקמפוס תוך מזעור סיכון ההידבקות הוא ההתחסנות. אחת האפשרויות הנשקלת על ידי משרד הבריאות היא, אישור הגעה לקמפוס לבעלי תעודת מתחסן (קרי שבוע לאחר קבלת החיסון השני) ולמחלימים.
מאחר וההתחסנות היא תהליך של חודש (זימון תור, חיסון ראשון, המתנה של שלושה שבועות, חיסון שני והמתנה של שבוע נוסף), קיימת חשיבות רבה לכך שמי שטרם עשה זאת, יתחסן בהקדם. ככל ששיעור המתחסנים יהיה גבוה יותר, הן במכללה והן במדינה, כך הדרך לחזרה לשגרה תהיה קצרה יותר.
הנחיות כלליות:
נבקש להודות לכולם – סטודנטים, מרצים ועובדי מנהל – על ההתמדה, המסירות וגילוי הגמישות בשנת לימודים מורכבת כזו. שמרו על עצמכם ועל בני משפחותיכם!
בברכה,
פרופ' יוסף פרוסט נשיא |
פרופ' חוה גיא משנה לנשיא לעניינים אקדמיים |
ארי שליט סגן נשיא לענייני כספים ומנהל |
עדי לוי יו"ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות |
* הספרייה מאפשרת הזמנת ספרים מודפסים באמצעות טופס, ואיסוף למחרת מהכניסה לספרייה:
ספרים מודפסים: ההזמנה באמצעות טופס: https://borrowing-books.forms-wizard.co.il/users/new .
איסוף למחרת מעמדת השומר בכניסה - אנא עקבו אחר ההוראות בטופס.
לסטודנטים, למרצים ולעובדי המנהל שלום רב,
בלילה בין 7 ל-8 בינואר יהודק הסגר במדינת ישראל. מדובר בסגר השלישי מאז תחילת המשבר לפני קרוב לשנה. גם בין הסגרים החיים של כולנו מתנהלים תחת מגבלות ומצב זה עלול להוביל לחרדות וקשיים רגשיים. על כן נזכיר שאפשר לפנות לדיקנט לקבלת סיוע בנושאים אלה.
טרם פורסמו התקנות הרשמיות של הידוק הסגר. להלן הנחיות להתנהלות המכללה לפי הידוע לנו נכון ל-6.1.2021. ככל שיחולו שינויים נעדכן.
זאת ההזדמנות להודות לכולם – סטודנטים, מרצים ועובדי מנהל – על ההתמדה, המסירות וגילוי הגמישות בשנת לימודים מורכבת כזו. שמרו על עצמכם ועל בני משפחותיכם!
בברכה,
פרופ' יוסף פרוסט נשיא |
פרופ' חוה גיא משנה לנשיא לעניינים אקדמיים |
ארי שליט סגן נשיא לענייני כספים ומנהל |
עדי לוי יו"ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות |
* שירותי הספרייה בזמן הסגר:
לסטודנטים, למרצים ולעובדי המנהל שלום רב,
בלילה שבין ה- 23 ל-24 בדצמבר התבשרנו שמדינת ישראל נכנסת לסגר בפעם השלישית. התקנות הרשמיות טרם פורסמו אך ממה שפורסם בתקשורת ניתן לקבל תמונה די ברורה.
המידע שלהלן מבוסס על ההנחיות שהיו בתוקף בסגר השני ועל פרסום באתר ynet ביום 24.12.2020 בשעה 17:00 , למידע המורחב לחצו כאן.
הנחיות לגבי הפעילות במכללה בזמן הסגר:
המכללה תהיה סגורה לקבלת קהל ולפעילות אקדמית. ניתן לפנות למשרדים באמצעות דוא"ל או טלפון כמופיע באתר המכללה כאן.
תותר נוכחות של עובדי מנהל בשיעור 50% מהמצבת הרגילה לצורך תפעול שירותים חיוניים. שעות הפתיחה יישארו בשלב זה ללא שינוי (מהשעה 7:00 עד לשעה 18:30, כאשר יש לצאת רבע שעה לפני כן).
על פי המתווה שהיה בתוקף במהלך הסגר השני, ניתן לקיים עבודה מעשית בגנים ובבתי הספר על פי הנהלים החלים על מוסדות אלה.
הספרייה תפעל באמצעות שירות מקוון כמופיע בהמשך *.
לא תתאפשר הגעת סטודנטים למכללה במהלך הסגר.
כל הלימודים המקוונים ממשיכים כסדרם.
* שירותי הספרייה בזמן הסגר:
שמרו על עצמכם ועל בני משפחותיכם!
בברכה,
פרופ' יוסף פרוסט נשיא |
פרופ' חוה גיא משנה לנשיא לעניינים אקדמיים |
ארי שליט סגן נשיא לענייני כספים ומנהל |
עדי לוי יו"ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות |
לסטודנטים שלום רב,
שנת הלימודים תשפ"א נפתחה בלמידה מרחוק באופן מלא ועל פי המצב כיום, היא צפויה להימשך כך לפחות עד סוף סמסטר א'.
מאז תחילת הסמסטר פרסם משרד הבריאות הקלות מינוריות בלבד, כדלהלן:
בהתאם, המכללה תאפשר להגיע למכללה על פי הזמנה מראש בלבד באופן הבא:
הנחיות כלליות למי שאושר לו להגיע למכללה:
בברכה,
פרופ' יוסף פרוסט נשיא |
פרופ' חוה גיא משנה לנשיא לעניינים אקדמיים |
ארי שליט סמנכ"ל כספים ומנהל |
עדי לוי יו"ר אגודת הסטונדטים והסטודנטיות |
שנת הלימודים תשפ"א (2020-2021) תיפתח, כמתוכנן, ביום ראשון, ל' בתשרי, 18.10.20.
בשלב זה יתקיימו הלימודים במתכונת של למידה מרחוק, על פי הנחיות הממשלה ו"התו הסגול" למוסדות ההשכלה הגבוהה. לא יתקיימו מפגשים פנים אל פנים בקמפוס (למעט במקרים לגביהם קיבלו הסטודנטים הוראה מפורשת על קיום מפגש במכללה).
סטודנטים יקרים, אנא הקפידו לסיים הרשמתכם לקורסים בהם בכוונתכם להשתתף.
הנחיות להתחברות למפגשי זום סינכרוניים ו/או לקורסים מקוונים א-סינכרוניים יגיעו בדואר אלקטרוני ו/או בהודעת ווטסאפ מכל מרצה ועבור כל קורס אליו אתם רשומים בנפרד. אנא בדקו את תיבות הדואר האלקטרוני שלכם באופן קבוע.
הנחיות בנושאי התנסות מעשית (אימוני הוראה) והדרכה פדגוגית יועברו אליכם ישירות מהמדריכים הפדגוגיים.
יחידה/נושא | דואר אלקטרוני | טלפון |
מרכז תמיכת מחשבים | פתיחת קריאה באמצעות האפליקציה (חפשו "דוד ילין") או בדוא"ל: dysupport@dyellin.ac.il |
02-6558145 |
ספרייה | libdyl@dyellin.ac.il | |
דיקאנט הסטודנטים | dicanat@dyellin.ac.il | 054-5921282 |
שכר לימוד | dyslimud@dyellin.ac.il | |
מנהל הסטודנטים | reuazou@dyellin.ac.il | |
בחינות | zorli@dyellin.ac.il | |
קצין בטחון | mosheram@dyellin.ac.il | 050-7778101 |
היחידה לייעוץ ורישום | dy100@dyellin.ac.il | 02-6558111 |
שירותי משרד ניתנים בין השעות 9:00 ל-16:00. אין קבלת קהל. ניתן לפנות בדוא"ל אף מעבר לשעות אלה.
שירותי הספרייה -
לתיאום מפגשי יעץ אישי בזום בעברית וערבית שלחו מייל: sifria@dyellin.ac.il
יחידה/נושא | דואר אלקטרוני | טלפון |
מרכז תמיכת מחשבים |
נושאים טכנו-פדגוגיים: נושאים טכניים: |
02-6558145 (פחות מומלץ) |
משאבי אנוש | meitauz@dyellin.ac.il | 02-6558117 |
מדור שכר | linory@dyellin.ac.il | 02-6558131 02-6558132 |
קצין בטחון | mosheram@dyellin.ac.il | 050-7778101 |
ספרייה | libdyl@dyellin.ac.il |
שירותי רווחה וסיוע בתחומים השונים - רפואי, נפשי, רווחה
שירותי סיוע והצעות ייחודיות לסטודנטים